onsdag 15 december 2010

Behöver jag en doktor?


Hade en "vanlig" diskussion med sonen ikväll om kvällarnas stora samtalsämne...... läggtid!
Vi har bestämt att han ska lägga sig 21.30, då kan han ligga och läsa om han vill om han hinner mellan sms-trafiken förståss.....
Hur som helst tycker han att 21.30 är alldeles för tidigt!!! Det tycker inte jag..... ikväll sa jag att du är ju så fruktansvärt trött på morgonen så du skulle behöva lägga dig tidigare..... Va! utbrast han, tror du jag skulle bli piggare på morgonen om jag la mig tidigare???!!! Dig borde man ju gå till doktorn me!!!!!
Ja.. vad säger man? Men en stenåldersmänniska som jag begriper väl inte bättre ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

poeraDetta är ju typiskt,ju tröttare barnen är på morgonen ju längre tror dom ju att man kan vara uppe på kvällarna o en annan vill ju bara lägga sig tidigare o tidigare. Hare