måndag 18 januari 2010

Så var veckan igång.....


Måndagen är snart avklarad..... snart är det fredag igen :)
Har nu ätit Enalapril i 3 dgr och jag känner mig bättre.... blodtrycket var på tok för högt förra veckan.... 180/110!!! Men som tur var fick jag medicin och känner att det sjunkit avsevärt... Det känns också skönt att jag kommit igång med promenader igen..... de mornar som det passar går jag till jobbet och tar bilen hem. Annars försöker jag ta en prommis på kvällen. Ser fram emot Brolles ankomst och man får en kompis med på promenaderna.... dock dröjer det ju ett tag innan han kan hänga med på långturer. Jag får ta fram cykelkorgen och sätta den på sparken så får han sitta där och mysa när de små benen blir trötta.....
E har varit på badmintonträning ikväll, under tiden var jag och J på stan och hon fick handla lite nya danskläder.... hon börjar på dans om 2 veckor. Gissa om hon ser fram emot det?? Tyvärr blev det på kör-kvällarna men hon ville hellre börja dansa och jag tror att hon gör rätt val.

Inga kommentarer: