torsdag 18 november 2010

Sorg...


Idag har vårt lilla Bessie-marsvin fått vingar och flyttat till himlen. Hon hade slutat äta och dricka sedan en vecka tillbaka, märkligt tyst när jag rör mig härnere på kvällarna..... Varje kväll när barnen lagt sig och hon hörde mig i köket började hon alltid "ropa och vissla" efter mat! Hon visste att jag alltid brukade ha något gott med mig upp när jag gick upp och kollade till barnen innan jag la mig! Otroligt vad så små djur kan vara kloka :)
Ikväll har jag varit på veckans andra afro-pass! Blev så glad när jag såg att det var även på torsdagar nu..... men det var tyvärr bara en engångsgrej pga aerobics var inställt... :( Hur som helst saknade jag tisdagsledaren! Hon är helt underbar och kvinnan som ledde ikväll som gapade och skrek var sadist som älskade att se oss slita och lida kom jag fram till under passet.....
Men innan slutet och alla rörelser satt kändes det ändå rätt bra ändå..... men tacka vet jag tisdagarna!!

Inga kommentarer: