lördag 17 januari 2009

Fräscht med vitt!




Blev riktigt nöjd med gardinbytet i rummet. Känns ljust och fint! Har som sagt pysslat på här hemma, eller som min själsfrände skulle sagt -ägnat mig åt lull-lull!
Vi fick besök av mor och far ikväll - inte dumt att de kör 30 mil för att äta middag! Fick även hjälp med det nya löneprogrammet av min mor som för övrigt är världens bästa mentor! Sedan blev det en lång diskussion om moms!!


Vi passade även på att gratulera mor några dagar i förväg på hennes födelsedag, hon trodde vi glömt bort den, sedan hade hon även glömt att det är 2 år kvar till hennes 60-årsdag och inte 1 år som hon trodde.


Pappa blev även klippt och M hade tänkt färga det åt honom men han hade så dålig pensel hemma......annars hade det nog blivit något i rött, då hade han ju matchat deras kökskakel......




P.s. mor ringde just, de var hemma nu, hon tipsade mig om att jag kanske skulle ta och gå någon momskurs...........hahahahaha.......

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Jättefint, och dammtorkat har du också gjort ser jag ;o) Jag skulle också behöva fräscha upp här hemma - när jag känner att jag orkar. Kan man anlita dig som hygientekniker på konsultbasis....