söndag 7 februari 2010

Härliga söndag!

Idag har det varit riktigt vårväder! Nollgradigt och strålande sol! Men tyvärr har jag inte varit ut men man mår rätt gott inne också sådana här dagar :) Förutom att man ser allt damm och skitiga fönster - det är väl enda nackdelen med vårsolen :( M har varit på stan en sväng och sedan drog han och E iväg på skotern. J har en kompis här idag, de har just fikat varm oboy och kex ute i en koja. Jag lämnade Brolle ensam en stund inne, det gick bara bra. Han måste ju börja vänja sig lite smått nu...... Han var som ett plåster på mig sedan när jag kom in :)
Nu ska jag börja med middagen - det blir tacos idag....
Ikväll ska vi kanske sätta väv i tvättstugan som för tillfället ser ut så här:

Hoppas hantverkaren kommer tillbaka imorgonbitti som han lovade, men man vet ju aldrig (han skulle komma redan i måndagsmorse och börja men det blev inte förrän på torsdag em som han dök upp).......
Börjar verkligen längta efter en riktig tvättstuga och dusch nu!

Inga kommentarer: