tisdag 16 september 2008

Boktips!

Måste bara få säga: Läs Sjöjungfrun av Camilla Läckberg! Det är klart hennes bästa bok. Jag längtar till nästa...... Annars är jag helt såld på Anna Janssons deckare om Maria Wern, har läst de fem första och har några kvar tack och lov. Ikväll börjar en serie på TV om en av hennes böcker som handlar om fågelinfluensa, har ej läst den än men måste se serien i allafall, hade helst velat läsa boken först. Annars är det mycket jag ser fram emot i bokväg just nu som jag väntar på från bibblan, t ex Liza Marklunds nya, vet inte riktigt vad den heter men det är något om sol med i titeln, sedan väntar jag även på Åsa Larssons nya som heter något med vrede tror jag. Väntar även på den nya boken om Mias dotter Emma som är fortsättningen på gömda mm. Vilken otroligt härlig bokhöst!! Fram med levande ljus, en filt, ett glas rött och en bok! Synd man måste jobba också:(

Inga kommentarer: