fredag 26 september 2008

En midsommarnattsdröm!


Sedan jag fick mitt senaste material från Scraphuset har jag haft denna L-O i huvudet. Jag har länge velat göra något med detta kort men aldrig hittat de rätta färgerna för det. Det här kortet gillar jag verkligen, jag tog det midsommarafton -07 när vi var till Norrfällsviken och hälsade på mormor och morfar i husvagnen. Kortet har jag för övrigt tagit med min mobilkamera. Jag gillar att man kan göra om korten i sådan här brun gammaldagsstil, har glömt vad det heter. Här står iallafall J och tittar på de som dansar runt stången, det tog en stund innan hon ville vara med. Jag önskar man kunde se vad hon tänker.......

1 kommentar:

Marie/Mison sa...

Jag har köpt kläderna genom en tjej i Domsjö. Skicka henne ett mail på louise.lundin@meandi.se, så kan hon hjälpa dig. Man kan beställa utan att ha party, men via henne då.

Marie