söndag 21 september 2008

Kojbygge för febrig tös!


Det bästa denna tösen vet är att få ställa till med ett rejält kojbygge i vardagsrummet! Det är väl inte direkt det bästa mamman vet...... allra helst inte när man har isglass därinne som sakta smälter ned medan man är helt uppslukad av häxan surtant på TV:n. Nu är vi i allafall 2 sjuklingar i huset. J har fått feber idag, visar dock inga förkylningstecken i övrigt. Helgen är slut men det verkar som vi blir hemma ett tag till! Vi kanske till och med kan få till lite pyssel, ni får väl se bildbevis om vi är kreativa!
Min lilla kloka tös har just berättat för mig vad hon ska bli när hon "bliva stur". Hon ska bli polis men ska sommarjobba som bibliotikarie! Det blir bra, då får jag mig nog en massa bra böcker lagom till semestern.....

1 kommentar:

Annika sa...

Stackars lilla J! Men nu får ni ju mysa på några dagar iaf! Synd mina är för stora för att jag ska kunna "vabba"...=)
Kram moster