torsdag 12 februari 2009

Badminton/städning/hockey!?

Redan torsdag.......imorrn kommer de efterlängtade släktingarna från utlandet! Kul, kul! Vi har börjat förbereda med sängbäddning och städning. Jag har just kommit hem nu från badmintonen, J tyckte det var synd att jag inte hade kameran med eftersom hon blivit så mycket hemskt duktig under natten........=). Ska nu ta itu med städningen igen, men en viss man i huset råkade bli bjuden av en kompis på hockey ikväll!! Otroligt synd tyckte han förstås, han hade ju mycket hellre varit hemma och hjälpt till..........=( Men får man chansen att gå så måste man ju naturligtsvis gå, det var ju inte vilken match som helst ikväll heller! Foppas comeback! Jag tror faktiskt inte att jag fått speciellt mycket hjälp här hemma ikväll ändå, jag misstänker att han tillbringat kvällen med en viss leksak han köpt till sig själv idag (eller förlåt, till familjen hette det ju!)

Visar här en jättefin groda som E gjorde av pärlor när han var sjuk förra veckan.


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är rolig du, men jag förstår faktiskt att Magnus föredrog att gå på hockeyn o vilken match det blev, så bra som dom spelade igår har dom inte spelat på hela säsongen, o toppen att Foppa fick göra första målet, för vilken press han haft på sig sedan han bestämt att han skulle spela. Trevlig helg nu med ditt besök
kram ditt ex