fredag 24 oktober 2008

Fredag igen!


En liten tändsticksask jag gjort i veckan.
Ja så var det slut på veckan igen! Har just kommit hem med sonen från en träningsmatch i innebandy. De var väldigt taggade första halvlek som slutade 5-1, sedan tappade de och matchen slutade 6-6. Inte riktigt bra upplägg inför morgondagens cup. Vi åker iväg till Njurunda för den cupen tidigt imorgonbitti. Sedan ska vi ligga över på hotell i Sundsvall för att spendera söndagen på bl a IKEA....härligt!!! Har pysslat lite med scrapping i veckan, bla kort och tändsticksaskar har jag smyckat.

Ha en trevlig helg och ja jag vet att ni är jätte avundsjuka på IKEA......men jag lovar att tänka på er.....=0)


Tack för titten!

2 kommentarer:

Anno1972 sa...

Jättefint! Jag skulle kunna sitta en hel dag känns det som. Det måste bli snart...

princess_place sa...

yeah, lycka till E.!!!
hoppas ni får en toppenhelg i sundsvall! å du ulrika....köp inte för mycket :)