torsdag 9 oktober 2008

Pandurobeställning gjord!


Idag har jag beställt lite från Panduro. Jag hittade några stämplar som var på rea samt att jag beställt ett Tilda tomtepar jag ska sy. Har tillverkat några tomtar tidigare år, men jag känns lite less på stilen de har, däremot älskar jag dessa Tilda figurer. Det ska bli kul att sy lite istället för att hålla på med papper. Beställde även lite julpyssel till barnen. Hoppas på en repris från ifjol när vi hade en heldag med julpyssel med "bästisfamiljen" våran. Vi pysslade, gjorde godis och åt sedan middag tillsammans. Favorit i repris?

Ett finglas gick sönder idag efter middagen. Nu är det tredje och förhoppningsvis sista glaskrosset på ett tag - nu får det räcka! Vår soptunna börjar vara som en återvinningsstation för krossat glas. Farmor och farfar dök upp med ett vedlass eftersom farmor besökt "dr rygg". De åt middag med oss och farfar var med E på badmintonen.

Regnet har öst ned hela dagen, skönt att slippa vara utomhus!

Godnatt och tack för att just du tittade in till mig! (jag tycker mina kära släktingar är lite slö på att skriva någon kommentar! Det vore ju kul med någon hälsning ibland att ni tittat in till mig - för det vet jag att ni gör! :)

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Klart vi ska ha favorit i repris! Låt oss bestämma dag så snart som möjligt.