måndag 20 oktober 2008

Så var veckan igång igen!


Måndagmorgonen började med uppvaktning av en 50-åring kl 07 imorse! Därav kortet jag visar nu som jag gjorde förra veckan. L och jag har tillbringat en trevlig stund på stan idag då vi hade det lungt på skolan. Vi gjorde ett besök på design&delikatess och inhandlade en hel del papper, som kan vara bra nästa vecka när vi ska ha en heldag scrapping! Jag har även skickat en hel del kort för framkallning, jag började igår kväll att tanka över korten till extrafilm, det tog mest hela natten så jag kunde inte slutföra förrän imorse. Satt där alltså halv sex imorse och gjorde klart, det gick inte riktigt att se vad jag hade i varukorgen, dessutom var jag stressad så det slutade med att jag tror jag beställt 400 kort!! Fattar inget! Men mycket att jobba med sen! Hade mycket besök ikväll, kommer en kommer alla! Ja, nu känner man väl inte så många men 2 kompisar dyker upp på kaffe nästan samtidigt och det är alltid trevligt, dessutom hade en av dem en spännande nyhet - bebis i magen! Det är Emelinda som ska bli storasyster! Önskar er alla en trevlig vecka och tack för titten!

1 kommentar:

princess_place sa...

ja det var jättemysigt att vara med dig på stan idag <3...men he´vart ju lite dyrt :P