lördag 15 november 2008

Fredagsstädning!


Upptäcker just att klockan är mitt i natten! Har just gjort bort veckostädningen! Man är väl inte riktigt klok, men det är så skönt att ha det fint när man vaknar imorgon! Vi har tapetserat färdigt J:s fonväggar ikväll, det var därför jag kom igång så sent med städningen. Nu har vi bara de enfärgade väggarna kvar att tapetsera i J:s rum. Vi har ju redan målat de men det blev uruselt resultat så nu får vi köpa tapeter dit! Gissa hur glad maken är?? Hoppas de har några vita enfärgade tapeter hemma så vi får göra klart så fort som möjligt. Gick in på en tygaffär i stan idag och hade en bild i huvudet om ett tyg jag skulle vilja sy gardiner av till hennes rum och jag fann precis det jag sökte, kunde inte bli mer likt min fantasi. Sedan var det fantasipris också! 25 kr metern!! Metervara på 140 cm:s bredd för 25 kr/m! Oj vilket fynd!
Godnatt och tack för titten!

Inga kommentarer: