söndag 30 november 2008

Hej igen!


Nu är det länge sedan jag skrev här! Man skulle nästan kunna tro att jag fastnat på IKEA eftersom jag inte skrivit sedan jag skulle dit för en vecka sedan. Den resan var jätte rolig, god mat och dryck, gott sällskap och bra shopping. Farmor och farfar var här hemma med barnen och bakade pepparkakor samt denna fantastiskt fina pepparkaksgård! Nu under första advent har således småtomtar hittat till huset och bosatt sig där! Vi har fått en riktigt mysig första advent trots att den började med magsjuka.....nog om det, man blir nästan smittad bara av att läsa ordet...... Tråkigt att det blev regn till skyltsöndagen, halva stämningen försvinner liksom. Ser fram emot en ny arbetsvecka med ett lugnare tempo hoppas jag..... har nästan stressat sönder mig själv senaste veckorna. Ska försöka släppa några måsten och ägna mig åt sådant jag gillar, som t ex börja med julkorten!

1 kommentar:

Annika sa...

Äntligen tillbaka....saknar ju dina bloggar! Huset ser så fint ut, ser smaskigt ut med all godis runt omkring, man kan ju undra hur många som slank in i små munnar...
Här hemma hade vi 5 tonårskillar som "lanade" hela natten, de började vid 16 tiden på lördag em och vi fick bryta vid 11 tiden på söndag fm....Du kan tro att det varit en trött kille här idag! Själv var vi på en superkul inflyttningsfest, vi dansade till kl 02.30! Har träningsvärk i vader och nacke idag (man måste ju headbanga....) Dock fanns ingen discoslang....=) Men ficklampa hade vi som discokula...
kram systeryster