tisdag 11 november 2008

Min lilla målarnisse!


Igår fick jag äntligen skratta bäst som skrattar sist! Jag får nämligen alltid höra att jag är så "sölosam" när jag målar något! Det blir ofta mer färg på mig än på objektet. Min man däremot är riktigt duktig på att aldrig söla ner sig, därför har han så roligt åt mig! Men igårkväll när han höll på att tapetsera i J:s rum fick jag revansch! Jag hade eldat rätt mycket i kaminen för att jag var så frusen när jag kom hem, dock går ju murstocken genom J:s rum så där blev det också jätte varmt. Han tog iallafall av sig byxorna och tapetserade med bara ben, alltså bara i kallingarna. Han satt sig ned på golvet för att fixa tapeten nedtill.....och gissa var han satt sig?? Jo, rakt ned i tapetklistret!!! Ha ha ha ha jag kan bara inte sluta skratta!!! Nu har jag äntligen något värre att komma med när han tycker jag sölat med lite färg!

2 kommentarer:

princess_place sa...

haha, bra jobbat magnus, men magnus vet du inte att klistret ska sitta på väggen och inte på din ända?!

Annika sa...

Man brukar ju säga att man fastnat med skägget i brevlådan, men du har fastnat med annat skägg i limtråget....=) Heja svågern!
kram skatan