lördag 8 november 2008

Hektisk lördag!


Idag har det varit tämligen hektiskt! Vi har ilat runt på alla stans möbelaffärer tillsammans med farmor och farfar. Vi sökte en sänggavel till E:s rum, utan resultat. Det slutade med att vi designar en egen. Jag ritar och gubben bygger!

Mormor och morfar kom och avlöste farmor och farfar idag. Vi hann fika alla tillsammans innan "farfars" åkte hem. Mormor och morfar stannade på middag, jag gjorde fläskfilé i form. Morfar hjälpte till att flytta upp vår TV till E:s rum och vi tog ned platt TV:n till rummet. Min idé förstås!! Jag tycker plattTV:n gjort det lilla TV-rummet där uppe så varmt därför gjorde vi denna lösning. Det har nästa känts som huvudet kokat när man suttit där ett tag. Kan inte vara nyttigt!

Ett inköp gjorde jag på BOOM idag, ett litet fågelbord! Visst är det fint? Kanske inte så inbjudande för fåglarna med en katt men jag hoppas de kan läsa så de förstår att det är gratis mat :-) !

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Fick ingen tid över igår för att kvista förbi... Denna vecka verkar inte heller ge särskilt gott om tid. Men för din information så är M ensam hemma ons-fre då jag är borta på kurs ;o)