torsdag 5 mars 2009

Dimmigt Skuleberg!



Idag har sportlovsfirandet ägt rum i Skuleberget! Tyvärr var det dimma på toppen och vi kunde inte njuta av den underbara utsikten. Det var även lite läskigt med linbanan pga dimman eller så är det för att jag är så höjdrädd och det var första gången jag åkte med J. Hon är ju så liten så jag är rädd hon ska åka ur själva sitsen.......har säkert aldrig drabbat någon i hela världen men nån ska väl va den första!! haha... Hur som helst var jag halvt illamående varje gång vi nådde toppen. Vi hade med oss en kompis till E och åkte hela dagen. I slutet på dagen tappade E sin mobiltelefon i backen. Trodde det var lönlöst att hitta den eftersom han bara åker offpist, men tro det eller ej, när jag ringt på telefonen en halvtimme svarar en kille! Han återlämnade telefonen och fick 50 kr i hittelön! Både han och E blev överlycklig! Kvällen avslutades med badminton medan jag själv tog mig en promenad med stavarna, längesedan man fått någon "riktig" motion! Det var dessvärre en massa poliser i farten runt våra krokar, såg ut som om de sökte någon........Konstigt......!

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Hallo!! Du oeverbeskyddar bade dig sjaelv och J... Vilken tur att ni hittade telefonen till slut! Vi saknar er alla!! Se till sa att du inte oeverskrider hastigetsbegraensningarna med stavarna sa att polisen far jaga dig... kram!!