måndag 23 mars 2009

Mina älskade söta barn.....


Jag skickade in barnen på affärn ikväll för att köpa rostad lök. Jag hade två tjugor i bilen och skickade med båda eftersom jag var osäker på om en skulle räcka. När de kommer ut bär de på både rostad lök samt en bukett påskliljor till mig. Då det blev pengar över var det ju lika bra att handla mer.........jag blev glad må ni tro! Önskar jag haft kameran i bilen när de kom ut så stolt från affärn. De hade inte lagt blommorna i någon blompåse, det var inte ens plast runt buketten och snön yrde som bara den, men så fint dessa gula blommor lyste! Önskar man kunde bevara denna bukett för alltid......men i bloggvärlden och mitt minne finns den alltid kvar.......

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Nästan så att man blir tårögd... Så oerhört rart gjort!!