onsdag 28 oktober 2009

Halloween på ingång...


Ikväll har det varit pumpalyktstillverkning! Barnen ville inte ha en "traditionell" pumpa i år utan vill hellre att det skulle vara en korsspindel som lyste. Det var inte lätt kan jag säga men visst blev resultatet riktigt läskigt?... Vi blev nöjda iallafall.
Har nu gjort helg på jobbet och ska vara hemma och bara ägna mig åt barnen...... imorgon blir det stan mest hela dagen. E behöver klippa sig, barnen vill äta lunch på subway, de behöver göra lite inköp inför halloween samt ett biobesök ska vi avsluta dagen med! Vi har längtat efter detta hela veckan! Jag själv ser också fram emot att gå på stan nu när de börjat ta fram julsaker.... ögonen tindrar verkligen när jag ser årets ljusstakar, stjärnor mm.....
Veckan har varit hektisk på jobbet, men det är bara roligt! Jag trivs så himla bra och det är så kul!! Vi har mycket skratt och tokigheter var dag vilket lättar upp stressen när kunder och telefonsamtal hopar sig! Men som sagt så ser jag fram emot att vara ledig 4 dgr nu, mest för barnens skull!

1 kommentar:

princess_place sa...

det verkar ju roligt att du har fått ledigt och har långhelg, agneta blir nu också ledig i två dagar, lör och sön. sköt om er önskar Agga och linnea!