tisdag 13 oktober 2009

Mer IKEA-montering!


Ikväll har jag fått hjälp av sonen med lite montering av IKEA-hängare. Har länge varit ute efter en bättre handdukshängare till duschen men inte hittat någon förrän helgen som var. Helt suverän hängare som heter Molger! Maken håller på att bygga i vårt blivande allrum och jag rensar garderober för att få plats med allt....... verkar vara jag som fått det tråkigaste görat....! Smiter därför till bloggen en stund ;)
Nu är snart veckan halvgjord och det känns skönt med tanke på hur vi har det på jobbet just nu med personal liggandes i svininfluensan...... peppar peppar så känner vi inte av något själva!
Nä, nu är det väl bäst att jag återvänder till gamla filtar och kuddar igen.....
Tack för titten och ha det bäst!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Igår va vi på ikea hela familjen äntligen. Har planerat sedan i somras att ta en heldag på Birsta, men det har alltid suttit i att nån jobbat, men igår tog jag en semesterdag, så då passade det för alla. En hel del köp blev också gjorda, alla köpte kläder, Maria o ja mest förståss,o pengar går ju när man åker sådär. Köpte nya lampor till köket också, ljus o lyktor är ju en självklar artikel. Hare o trevlig helg när den kommer. Ditt ex