måndag 19 oktober 2009

Har influensan hittat oss nu?


Ja, det verkar inte bättre! E är sjuk sedan 2-3 dgr tillbaka med fruktansvärd hosta och feber. Lite vinglig och konstig i huvudet är han också. Inga övriga förkylningssymtom i övrigt. Jag börjar också känna mig lite konstig i hals och huvud. Kan bero på att jag jobbat hela helgen och är rätt slutkörd på....... la igen bokföringen halv ett i natt.... helknasigt men har inget annat val just nu. Haft dåligt samvete hela helgen pga av att jag jobbat och barnen får hänga med som på ett snöre...... Idag fick E följa med mig på jobbet och ligga i vilrummet på jobbet, hade ingen möjlighet att vara hemma och tyckte han var för dålig för att lämnas ensam hemma. De flesta på jobbet hade liknande sjukdom förra veckan så förhoppningsvis blir ingen där smittad. Har just gjort lönerna klara och ska stupa i säng nu efter jag tagit ned tvätten från linorna och hängt upp det jag har i maskinen, alltid är det något som "måste" göras!!! Trött är vad man blir......!! Gjorde förresten Raspeballer till middag ikväll. Det var verkligen supergott och lätta att göra!

Inga kommentarer: