söndag 20 december 2009

Fjärde advent :-)


Härligt med fjärde advent! Nu är jag klar med alla julbestyr och ska bara slappa.... härligt! Sitter och surfar runt på favoritbloggar samt FB medan golven torkar....
Har haft en härlig helg med många goda vänner. Igår var det middag med efterföljande vin och glöggfest! V hade köpt supergod glögg med bl a choklad i. Måste kolla vad den heter.....
Idag har vi även haft besök av bästisfamiljen som kom för kaffe och det slutade med middag :) Trevligt att hinna umgås lite innan jul.
Gillar för övrigt denna julbild, den är verkligen jul för mig... tror jag gillar den så mycket för att min farmor alltid hade en adventssljusstake i näver när jag var liten, måste besöka henne och se om hon fortfarande har den på bordet.... minns att hon hade så fina svampar i den......

Inga kommentarer: