söndag 13 december 2009

julkortstillverkningen är till ända...


Så var sista julkortet gjort! Nu får man börja med lite andra scrapidéer jag har. Ser fram emot julen då det kanske kommer lite mer stunder man kan sitta vid pysselbordet....
Helgen har varit bra. I fredags skjutsade vi barnen till farmor och farfar. Avnjöt god middag och fika där. Sedan var det dags för det årliga fyrverkeriet inför julhandeln där och det var så tjusigt. Under lördagen var jag och mannen på stan och shoppade de sista julklapparna. Jag hade en trevlig stund på Make Up store och kom hem med mycket nytt smink - kul!!! Vi hann även med att luncha på Wayne´s med vår favorit macka - toast med kyckling och chashewnötter!! Godare macka finns inte...... På kvällen var vi hos sångkocken och åt julbord, sedan mellanlandade vi på Framnäsbaren för lite god öl innan vi slutligen drog vidare på LEX. Jättekul kväll!!
Idag kom barnen hem tillsammans med farmor och farfar och vi var och åt julbord på kajen.... två julbord på raken gör nog att vi är mätta hela veckan..... Gott var det då, laxen speciellt.....
Ja.... och nu är klockan snart tolv igen!! Måste skärpa mig och försöka ta mig i säng i tid någon kväll..... men det är ju så mycket man vill hinna med......
Ha en jättebra vecka!! För det tänker jag ha ;)

Inga kommentarer: