onsdag 5 maj 2010

´Testat akupunktur.....


Idag har jag varit och fått akupunktur för första gången. Det var min naprapat som tipsade mig om detta eftersom hon inte kan hjälpa mig mer med min stela ryggrad..... Det var riktigt skönt trots att två av de åtta nålarna kändes som getingstick! Men det är väl bra att det känns riktigt jävligt vad jag förstår...... Skall få 6 behandlingar varav nästa redan på fredag. Har även besökt sjukgymnasten på VC och även han skall försöka hjälpa mig. Har även gjort mitt Holter-EKG mån-tis. Får svar om ngr veckor på det.... Det är ett jävla spring på sjukhus och VC just nu, men bara jag blir kvitt mina symtom så gör jag vad som helst!!
I övrigt har väl veckan rullat på som vanligt. Har haft rolig träning med Brolle på kvällarna. Han är så duktig på att sitta och vänta medan jag går iväg till andra sidan gräsmattan och sedan lockar på honom. Provade även lite spårning med han för första gången, han var verkligen förtjust i att det "växte" falukorv runt lekstugan.......
Imorgonkväll är det dags för Julias dansuppvisning - det blir kul. Alla dansare skall vara prinsessklädd så jag förmodar att det blir ett rosa tyllhav ;)

Inga kommentarer: