torsdag 4 december 2008

Det känns jätte tomt!

Har idag slutat mitt ena jobb. Har jobbat hos en familj som ass i 4 1/2 år och det känns så vemodigt ikväll. Trots att detta skett enl min önskan så känns det så tomt.... Nu kommer vi ju att träffas ändå, men jag kommer att sakna L väldigt mycket! När vi kom hem efter skolan idag hade mamman i huset dukat upp storfika och gjort så mysigt! De hade även köpt så fina presenter till mig! Tusen tack, de värmde! Det som dock värmde mest var en så fin scrapsida de gjort om mig tillsammans med dem, under de år jag jobbat hos dem. Till och med vovven var med! Har ikväll städat köket och placerat ut de fina presenter jag fick och visar här nedan. Jag fick även en jättefin kökshandduk med luciatåg på, men den ska jag spara till nästa vecka då det börjar nalkas lucia!



Fick detta fina set från Cult design. Älskar dessa saker, och har sucktat efter denna diskmedel-flaska väldigt länge!!




Visst passar de bra in i de övriga sakerna jag har på diskbänken?!
Tack än en gång till familjen W!
Idag har det för övrigt vräkt ned snö! Har aldrig sett så stora flingor! Hoppas det ligger kvar på träden imorgon, ska isåfall ut med kameran!
Sov gott och tack för att du tittade in!

1 kommentar:

princess_place sa...

vi kommer sakna dig med, men vi kan ju träffas ändå! jag längtar jättemycket till torsdag, glögg och lussisar är härdas! kramisar