måndag 15 december 2008

Julbord x 2!


Åter måndag efter en något hektisk helg!

Fredagen började med lussefirande på dagis. J läste dikten så fint i mikrofon! När vi kom hem åkte E iväg på badmintonfest och jag gjorde en kall kycklingpaj till middag - mycket god, hörde receptet på radion innan jag åkte hem från jobbet. Vi gjorde även julskinka under kvällen, nu hinner vi äta upp den innan vi åker bort till jul.

Lördag var det firmafest! Vi samlades på bowlingen och körde en match! Gick rätt så bra för mig, så länge jag vinner över mannen är jag nöjd =) Sedan blev det julbord med fantastisk god mat och bra trubadur. Vi gick sedan vidare till O´learys men vi var hemma tidigt pga att jag blivit förkyld igen!! Varit kvitt förkylning några dagar och så återkommer den igen! Blir så less!!

På söndag var det dags för julbord nr 2 samma helg. Vi hade bjudit farmor och farfar på julbord för att de är så bussiga och kommer hit titt som tätt och är barnvakt. Det var ett helt otroligt julbord, dit ska vi nästa år igen!

Såg även Mamma Mia återigen igårkväll med svärmor och svärfar (jag har nu sett den 4ggr)

1 kommentar:

princess_place sa...

vi fick också julbort på skolan idag!mumma!!!