måndag 10 augusti 2009

I hemmets lugna vrå....


Den här fina lejonhonan snusade på vår motorhuv när vi var i Safariparken. Idag har vi åkt 48 mil och inte sett ett djur! En död grävling var väl allt.....
Vi lämnade alltså Uppsala imorse, körde till Hudiksvall och kom dit lagom för lunch som vi intog på en pizzeria. Sedan ville barnen så gärna göra ett besök hos Mulle Meck - och för att visa hur tacksam vi är att de "skött sig så bra" i bilen i drygt 150 mil så fick de naturligtsvis sin önskan i uppfyllelse!
Nästa stopp blev i Sundsvall och Birsta city! Shoppade lite mer idag (mycket att packa upp, men det kan man väl stå ut med ;) )
Vi var hemma halv nio ikväll och jag har precis tömt husvagnen och ska gå och lägga mig och njuta av min sköna säng..... Bäst jag gör det omgående, ska upp tidigt imorgon. Måste på AK-mottagningen och ta ett PK, har liksom struntat i det under semestern, hoppas jag inte får skäll av den rätt barska AK-sköterskan....... !

Inga kommentarer: