söndag 23 augusti 2009

Pirr i magen....


Så här mycket har det aldrig pirrat i min mage utbrast lillgumman när hon la sig ikväll. I morgon är ju nämligen dagen D som hon längtat efter så länge - skolstart! Tur det finns kamera så jag kan föreviga detta härliga ögonblick för henne, hela kroppen spritte på henne när hon lagt sig.....det kan vara roligt att ha tillbakablickar då tiden går så fort och de frigör sig mer och mer från oss..........
Idag har jag och barnen storstädat deras rum. Jag har även börjat rensa upp i förråden där vi bara kastat in rat! Vi ska göra lite ombyggnader i förråden samt flytta runt lite av det vi förvarar där. Sedan ska vi måla om lilla rummet mellan barnens rum samt köpa dit en byrå för J:s kläder då hon har så liten garderob. Nu ska jag lägga mig framför TV:n och se färdigt filmen vi började se igårkväll: Vi hade iallafall tur med vädret igen.......
Godnatt! Imorgon kommer det nog en bild på en stolt tjej på väg till sin första dag på skolan!

Inga kommentarer: