söndag 9 augusti 2009

Mitt i händelsernas centrum!

Imorse gjorde vi en snabb sväng in till IKEA samt Biltema. Jag hade en del inköp kvar och J ville så gärna till leklandet...... man får ju offra sig.....!
Vi var inne på Äventyrsbadet här mitt i dagen och var inte ute förrän efter 19-tiden! Vi badade ute tills vi inte orkade med solen mer och var sedan inomhus och badade. J blev lite trött och ville byta familj, men efter lite middag på badet var hon nöjd med oss igen =0)

Här har en i fam tagit en liten konstig bildvinkel på mig men var tvungen att lägga ut den så jag ska minnas hur gott jag mådde ikväll! Sitter och njuter av ett vinglas i solen efter allt badande!

Barnen var sams en stund ikväll och spelade lite utanför husvagnen.... sedan började det lukta rök och det blev andra intressen!

Vi var nämligen mitt i händelsernas centrum ikväll då vi såg att det började bolma svartrök en liten bit från campingen. Många brandbilar anlände och vi trodde först att det var ett hyreshus som brann. Grabbarna i fam tog en promenad för att se vad som stod på och det visade sig vara en inklämd villa som börjat brinna.

Inga kommentarer: