söndag 5 september 2010

Brolle och Pilen

Idag har Brolle och jag tagit en promenad uppe på berget tillsammans med Maria och Pilen som vi träffade på cavalierdagen. Pilen är ju som jag sagt tidigare en månad äldre än Brolle och de är väldigt lika varandra... Det är så roligt att träffas med hundar i samma ras..... De var alldeles slutkörda efter promenaden kan jag lova ;)

Kraftmätning!

Oj, vad varmt det är......

Vem är vem?
Har även hunnit med en hel massa annat idag också.... Putsat fönster, vintrat trädgården och altanen, tagit bort studsmattan, vattengympa med efterföljande avslappning i bastu samt bubbelpool (väldigt nice kan jag säga). Sedan blev det ännu en promenad på berget tillsammans med M och J, en cach las ut ;) Känner mig rätt mör i benen nu....
E har tyvärr varit hängig idag, förkylningen vill inte riktigt släppa... Han har legat med ögon- samt huvudvärk hela dagen.... Har gett honom Rinexin ikväll och hoppas att det gör susen.

Inga kommentarer: