onsdag 1 september 2010

September är här!

Tänk att det redan är september! Om två veckor befinner vi oss i Turkiet just nu....... Barnen har varit på skolan idag, men fick hämta sonen efter lunch - hade ont i magen.... :( De är fortfarande lite förkylda men eftersom de snart ska ha en veckas skollov vill jag inte att de missar så mycket nu.... Själv känner jag mig också hängig idag.... ögonen värker, ont i huvudet och snuvig..... Usch och fy för dessa förkylningar..... Har inte tid att vara sjuk nu! Eftersom jag kommit igång med träning på StepIn vill jag inte bli därifrån pga förkylning :( Hade anmält mig till ett Aquapass ikväll men har avbokat.... känner mig helt slut i kroppen så det är nog bara dumt att åka dit. Igårkväll hade jag anmält mig till Afropowerdance men det blev inställt pga sjukdom, det är väldigt mkt förkylningar i omlopp just nu tror jag.... Många i barnens klasser är också sjuka - bakterierna stortrivs väl nu när semestrar och sommarlov är slut - de får härja fritt nu bland massor av människor ;)
Sitter iallafall med bokföringen här hemma men det är ett väldigt tjatter på barnen så det är svårt att koncentrera sig...... J har tagit in dockvagnen och skjutsar en överförtjust Brolle i den.... Han njuter verkligen när hon styr honom runt huset...... När vi ska lyfta upp honom morrar han bara..... han tycker det är hur bra som helst i den!! När han suttit nog länge i den och inte J är i närheten hoppar han ur, men så fort J rör vagnen igen springer han dit och hoppar på!!! Det är en konstig hund vi har....... ;) Nä nu är det bäst att jag återvänder till pärmen med alla debet och kredit-siffror igen......


Här sitter kungen!! Lyft inte ur mig för då blir jag sur!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta påminner mig om en katt vi hade när jag var barn, han skjutsade jag i en barnvagn o han hade faktiskt hemma-gjorda blöjor på sig.En dag när mjölkbilen nalkade sig blev han rädd o hoppade ur vagnen med blöjan på sig, chauffören höll på att köra nedför lägdan minns jag.Exet ps krya på er ds.

Titta in hos mig sa...

Ha ha ha, den katten skulle jag verkligen vilja se!! Måste sett väldigt roligt ut :D