måndag 6 september 2010

Full fart på veckan igen...

Då var veckan igång igen och som vanligt går det i en rasande fart!! Vart tog denna dagen vägen... eller som farbror Melker säger:- Denna dagen ett liv! Arbetsdagen bara svischade förbi och kvällen bara försvann... Gjorde iaf en supergod broccoli/potatissoppa till middag... Sedan bar det iväg in till stan för att rösta - vi är ju i Turkiet på valdagen..... :0) Sedan tog jag Brolle och gick nästan hela vägen upp till Svarttjärn, men blev lite skraj så vi vände.... tycker inte om att gå i skogen själv... allra helst på kvällen.... vem vet? Det kan finnas en älg, björn eller våldtäktsman bakom nästa stubbe ;) Men jag har blivit modigare och modigare, det är inte länge sen jag inte skulle ta ett steg i skogen ensam! Sen har jag ju såklart tryggheten med en "stor skräckinjagande hund" med mig ;)

Visst ser han farlig ut? :0) Tror ni börjar bli less på alla hundbilder nu men måste bara lägga ut denna som jag tog igårkväll..... blev väldigt nöjd med den!

Ett lättare motiv att fota är ju denna skönhet ;) Hon ställer alltid upp..... men lite less blir även hon ibland, jag fotar rätt mkt - det är så kul! Tar säkert runt 10 kort om dan, kameran ligger alltid framme! Värst är att datorn blir full av alla kort......
Skönt att röstningen är bortgjord iallafall, en sak mindre att göra innan semestern! Börjar tröttna på alla valdebatter på TV:n...... Man kan ju undra om Lars Ohly har några ekonomiska intressen av bröstpumpar ;) ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Fortsätt du att lägga upp bilder på Brolle han är ju så söt så det är inte klokt.Har varit ledig helg o vardag nu ett tag, så jag har hunnit det mesta från att städa i D-sta, hemma, plockat lingon mm. skönt med långledigt. exet