torsdag 2 september 2010

Jag ber en bön.....


.......om att dagens tandläkarbesök var det sista för i år...... Har varit där from maj till sept för en och samma tand. Det rör sig om en tand jag rotfyllde för 16 år sen!! Men nu har det blivit klart och jag hoppas det blir bra nu....... Annars måste jag dra ut den.... :( Har iaf spenderat över 7000 kr där trots att man har subventionerat när man kommer över 3000 kr.... Kunde gjort något roligt för de pengarna istället...... Så snälla ni - ni kan väl också be en liten bön att jag slipper tortyrkammaren nu för ett tag ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja pengar kostar det o inte är det speciellt roligt heller, vet du att jag har gått 2 ggr till en tandhyginist min tandläkare rekommenderade detta efter 60 år!!!!! När jag kommer dit förra veckan trodde jag att jag hörde fel, har haft infektion flera år och det har gjort att jag börjat få TANDRÖTA, sug på den du. Iallafall har jag nu gått 2 gånger o rensat ur alla kanaler o tandfickor så det såg faktiskt bra ut sa hon idag. Men jag har aldrig varit med om sådan hantering i munnen, men hela käken bedövades båda gångerna tack och lov. Nu har jag nästa tid i dec, så håll tummarna. Har gått hos Nola-tandläkarna nu.exet

Titta in hos mig sa...

Oj oj oj, stackars dig!! Tandröta! Det lät inte kul...Självklar håller jag tummarna för dig!