lördag 25 september 2010

En underbar semester!

Vi hade en underbar semestervecka tillsammans med bästisfamiljen. Vi var på Pegasos World i Side turkiet. Luft temp 32-36 grader och havets temp var åtminstone en dag på 34 grader.... Helt underbart! Vill tillbaka...... Hotellet var jättefint, god mat och helt perfekt för barnfamiljer som bara vill relaxa på ett kanonhotell! Lite för stort kändes det som, men eftersom vi var där en vecka bara och inte kändes ha tid att åka ut på någon utflykt var det perfekt! Vi var in till Side gamla stan vid 2 tillfällen, men annars höll vi oss på hotellet.



Många liter öl blev det i hyddorna i poolen medan barnen badade från morgon till kväll! Havet låg också bara ett stenkast från poolen så det blev några dopp där varje dag, men barnen föredrog poolen då havet är så salt.....
Önskar verkligen att få åka dit igen, gärna samma årstid för det var såååå varmt och skönt!

1 kommentar:

jenny sa...

Hej Svejs Ulrika!
Ni ser ut att ha haft det jättehärligt! Fina bilder! Jättekul att kolla runt i din blogg. Härmed inbjuder jag mig själv till er nästa gång vi skall "planera"...så att jag får gå husesyn :) Blev lite nyfikaen på tvättstugan eftesom vi skall renovera våran...behöver lite inspiration :) Och gardinerna i barnens rum, har du sytt dom själv, eller??? Hur i så fall??? Vill också ha sådana :) /Kram Jenny ( förresten är min blogg inte något jag har engagerat mig i och är inte mycket att se, bara typ 17 inlägg...använder den mest som ett lättsamt sätt att följa bloggar)