tisdag 27 januari 2009

Genomfrusen!

Ja, just genomfrusen är vad jag känner mig efter att ha spenderat 1 1/2 timme ståendes nere i slalombacken. Än hur mycket man klär på sig fryser man, kylan kommer krypande genom skosulorna och sprider sig över hela kroppen! Brrrr!! Var tvungen att ta fram lite bilder från öken att värma mig med - här var vi verkligen svettiga! Bilden är från Egypten när vi var på en dagstur ute i Sahara, det var hur häftigt som helst att köra dessa quadbikes där, förutom att man blev täckt av sand överallt. Men nog saknar man värmen......
Nu är det iallafall bara 2 ggr kvar av slalomträningen, tror vi kommer att åka hela fam på lördag efter J:s träning. Vi måste ge backen en chans till!
E har varit på bowlingträning ikväll och var överlycklig när han kom hem, han hade gjort 4 strikar på 5 min!!

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Jag har ju lärt mig att tillsammans med dig ska man väl aldrig säga aldrig... Men nog känns längdskidor mycket längre bort än lite pyssel ;o)