tisdag 6 januari 2009

Paltkoma!


Vi drabbades nog alla av lite paltkoma, vi åt nästan för mycket av den fantastiskt goda palten. Ett stort tack till paltkokerskorna! Här är alla "paltarna" samlade! (förutom jag som agerar fotograf) Vi upptäckte hur svårt det är att komma ihåg vilka som varit här och när, därför detta fotobevis! Vi saknade förstås kusinen som var hemma och lanade....


Fick dessa otroligt vackra tulpaner! Snacka om vårkänslor!!


Sista julklappen för denna gång! Köpte detta ljusarr idag för ett presentkort jag fått av kommunen i julklapp.

Oj vad klockan rusat iväg! Bäst man försöker ta sig i säng så man orkar upp imorgon-det är bara att inse att verkligheten är här igen!

Barnen har haft väldigt svårt att somna ikväll. Lite pirrigt inför morgondagen med skola/dagis. J säger att hon längtar så till dagis, för att träffa alla kompisarna igen trodde jag, men det var det inte. Hon längtar så efter att få berätta för fröknarna att hon varit på en riktig bar och druckit drink och dansat till partybandet Pink Hink som stod på scenen!! Oj oj oj, jag måste nog förklara för fröknarna att vi tittade in en stund på afterski under nyårsresan......

Tusen tack till L förresten som fixade räknaren till mig, moster är ju lite trög.......men du vet ju hur vi gamlingar är........

Godnatt och tack för titten!

Inga kommentarer: