torsdag 8 januari 2009

Äter kungen korvstroganoff??


Ja den roliga funderingen hade sonen vid middagsbordet ikväll..... Var får de allt ifrån? Vi åt inte ens detta utan uppstekt palt!

Idag har jag återvänt till jobbet igen efter en evighetslång ledighet känns det som. Trots att posthögen var enorm samt allt annat som måste tas itu med nu när det är nytt år, så var det jätte kul!! Jag känner mig verkligen lycklig att ha ett jobb som jag kan bestämma lite själv över, ta dagen som den kommer....

Nu ska jag och lillgumman gå ned till isbanan och åka lite skridskor. Det blir två isprinssessor ikväll då även en av hennes bästa kompisar J.E ska komma och åka.

E ska iväg på badmintonträningen som börjar ikväll igen.

Sist men inte minst en fundering: Äter prinsen prinskorv och serveras det något annat än prinsesstårta när Viktoria och Madelene fyller år??

Inga kommentarer: