fredag 12 juni 2009

Hemma igen....

Hej igen alla trogna läsare! Vet att ni längtat efter ett livstecken från oss! Vi har haft två underbara veckor i Side. Vädret har varit strålande hela tiden, hotellet var toppen, god mat och trevliga människor. Visar lite bilder här nedan och jag kommer att lägga ut mera favoritbilder senare. Sedan kan ju ni som är intresserade besöka resedagboken min som jag snart kommer att uppdatera.



Här är en av våra första dagar då vi utforskade hotellet, vi smög upp på någon annans balkong för att få med hela hotellet då vi bodde på markplan. Utsikten var fantastisk från Side Hill! Tycker ni jag ser lite "stel" ut beror det på att jag var jvl höjdrädd!!

Här sitter mina älsklingar vid apollotemplets ruiner en ljummen kväll i gamla delen av Side.


Vissa dagar var det härliga vågor på stranden, det var 27 grader i vattnet sista dagarna vi var där. Lufttempen varierade mellan 35-40 grader! Svettigt men oj så SKÖNT!



Här är jag på väg tillbaka till hotellet efter ett marknadsbesök. Som ni ser är det mkt som redan är sönderbränt där, det har varit ovanligt varmt där i år.....


Inga kommentarer: