tisdag 26 maj 2009

Något gott har hänt!!


Dock inte med tanden - men jag har fått resfeber!! Känner mig helt plötsligt jätte lycklig över att åka imorgon! Det är nog för att jag just rensat skrivbordet på jobbet och just fått ett sms från Side och G skriver att det är 35 grader där idag! Hittade också en fin bild som en resenär lagt ut som just kommit hem därifrån och hon har bott på Side Hill där vi ska bo. Hon har skrivit att hotellet är toppen och att det är så fint då det är nyrenoverat förra året..... Bilden här ovan har hon tagit från restaurangen och visst är det en utsikt som heter duga till morgonkaffet! Nu ska jag sluta deppa över tandjäveln och bege mig hemåt för att stänga locket på resväskan och bara sitta och njuta över fjärilarna som flyger runt i magen!!
Jag svarade just i telefonen här på jobbet och det var någon som sökte G, nej tyvärr sa jag han är i Turkiet. Mannen i luren skrattade och sa att det är då bra orättvist! Ja sa jag och skrattade ännu mer medan jag sa glatt : Vet du imorgon åker jag också till Turkiet! Gissa om han blev paff?

2 kommentarer:

Hans Åsele sa...

Hej Ulrika, och övriga i familjen. Har besökt din blogg kontinuerligt sedan en tid. Det var Svante som tipsade mig. Måste säga att det är verkligen roligt att läsa din blogg. Du har verkligen fallenhet för att skriva. Hoppas att det går över i tanden din, annars får du väl ta bort den. Dom har säkert "jätteduktiga" tandläkare i Turkiet. Hoppas Ni får det bra på Er semester.
Hans Åsele.

Titta in hos mig sa...

Hej Hasse!

Kul att du läser min blogg! Alltid kul med peppande kommentarer!

Ha det så gott!

Ulrika