måndag 11 maj 2009

Direktörskan

Här ser ni världens sötaste och duktigaste cirkusdirektör. Hon klarade uppdraget galant! Hon var så nöjd ikväll och ser även fram emot morgondagens föreställning. Fröknarna hade gjort ett fantastiskt arbete med hela föreställningen. Mormor och morfar samt farmor och farfar var här och njöt av föreställningen...... Även kompisen Jo följde med. Ett gott minne från denna föreställning är den roliga vaktmästaren som stal halva showen...... =)
I sista numret var alla sjungande clowner, så det var till att snabbt byta om för direktörskan....

2 kommentarer:

Annika sa...

Det var den finaste cirkusdirektör jag någonsin sett! Så synd att vi inte kunde se det "live"...Men fick ju mms från mormorn, mitt under mitt tävlingspass....=) Gick där och marscherade och det pep och pep i fickan.....
kram moster

Anno1972 sa...

Ber så mycket om ursäkt för att jag glömde meddela tid till M... Tur att det löste sig. När jag tittar på bilderna önskar jag att jag också kunde få gå...