måndag 11 maj 2009

Den stora cirkusdagen!


Idag är det äntligen dax för den stora cirkuspremiären. Dottern och hennes kompisar på förskolan har jobbat med detta hela sista året..... J har fått äran att vara cirkusdirektör och hon var väldigt pirrig igår/natt/imorse.... Hon tyckte att det kändes så konstigt igår kväll när det pirrade så i magen när hon tänkte på cirkusen. Jag sa att så ska det kännas, jag vet precis hur det känns sa jag lite lugnande. DU!!! DU VET VÄL INTE HUR DET KÄNNS FÖR MIG!? Nä, hur ska jag veta med över 30-års livserfarenhet...? =) Men å andra sidan har jag ju inte blivit erbjuden att vara cirkusdirektör heller......
Känner att jag lever tack vare ryggen idag också, sitter och väntar på ett besök här på jobbet, sedan tror jag att det blir en väldigt kort arbetsdag, känner att sitta vid skrivbordet inte riktigt funkar.....
Ikväll kommer det nog bilder på unga fröken cirkusdirektör...!

Inga kommentarer: