fredag 8 maj 2009

Visst gör det ont när knoppar brista?


Den här bilden tog jag imorse efter min morgonpromenad. Det var så härligt väder så det var verkligen svårt att slita sig och bege sig in i bensin/diesel/olje dimmorna igen.... Är så lycklig över mina arbetstider.......... tänk att jag gör som jag vill.........
Efter jobbet åkte jag och J en sväng in till stan. Vi vandrade runt på många klädaffärer och provade nästan överallt....... riktigt kul att hon också tog kläder och provade. Det blev en ny klänning till mig och keps och jeans till lillbruttan. Vi avslutade dagen med ett besök på godishuset........
Nu har vi nyss ätit pizza och jag sitter och njuter på altanen och lyssnar på Veronica Maggio.....härliga fredagkväll! Tror jag ska gå in och ta ett glas rött! Ser fram emot morgondagen som börjar med fotodag a la Henke med bl a grillning, sedan är vi bortbjudna hos goda vänner på middag, lyxigt att slippa laga mat under en hel dag!

1 kommentar:

Anno1972 sa...

Vilket fantastiskt vackert foto!