torsdag 7 maj 2009


-dagar kvar! Helt overkligt känns det! Tänk ändå om man slapp flyga!! =(
Jag har förresten redan flygit idag, i tandläkarstolen.......... har ju problem med en lagning jag gjorde förra veckan, var där idag på koll och när de petade med sonden flög jag nästan upp i taket...... undrar vad det blir med denna tand, är säker på att den där jäkla sköterskan spräckte min tand när hon gjorde tandläkarens jobb! Det knakade till rejält en gång när hon tryckte dit kilar innan fyllningen...... Problemet med denna tand har liksom tagit udden av resan, vad f#n gör man i Turkiet om jag får problem....... Hur som helst la hon på något idag och jag ska höra av mig nästa vecka om det inte blivit bättre, är säker på att det inte hjälper men vad gör man?? Jo väntar snällt och gruvar sig ännu längre.......

Inga kommentarer: