söndag 10 maj 2009

Skott i ryggen.....


Vaknade återigen redan kl 07 pigg som en lärka trots bara ngr timmars sömn. Väntade dock på att M skulle vakna innan vi tog en promenad tillsammans för att hämta hem barnen och få oss utlovat kaffe. Halvvägs dit hände det ngt i ryggen, ryggskott eller ngn låsning..... tur jag har tid hos "mannen med de mystiska händerna" på onsdag igen.... När vi väl nått vårt mål bjöds det på värktabl, kaffe och lite foton från deras Londonweekend.
Vi hade tidigare pratat om att åka till skogs och grilla till middag och bestämde oss för en destination man nådde med bil pga min rygg. M fixade matsäck medan jag låg på spikmattan och somnade en stund på den...... man blir så avslappnad......
När vi träffades på utflyktsmålet sedan började det precis att falla regndroppar och åskan mullrade lite, vi fick hoppa in i bilarna igen också åkte vi hem till vår altan och startade grillen här istället. Det blev riktigt mysigt med regnet smattrande mot taket och lite levande ljus...
Ska nu ta mig en lång varm dusch, ligga en omgång till på spikmattan, ta mer värktabl och sedan lägga mig och sova...... har ett tidigt möte imorgonbitti.

Inga kommentarer: