onsdag 6 maj 2009

.....med stora träskor på......


Kom Julia vi går med stora träskor på........ visst passar väl låten till bilden? Hon har tjuvat mina nya träskor, hon är nog bra sugen på egna tror jag..... fast å andra sidan tycker hon att mina passar bra eftersom vi nääässstttan har lika stora fötter!!
Började dagen med en timmes promenad och avslutade den på samma sätt. J struntade i badmintonen ikväll eftersom hon fått hem kompisen efter två veckor i Egypten. Jag skjutsade då in E och tog en promenad den timme han spelade. Jag gick på en massa ställen jag aldrig gått på, bl a längs kajkanten. Halva veckan har gått och den har varit hektisk, bl a besök hos sjukgymn, utvecklingssamtal med E, möte med min chef på kommunen, möte med ALMI. Har nästan inte hunnit jobba ngt. Imorgon ska jag först till tandläkaren, sedan jobba en stund innan sjukgymn igen..... och det värsta är nästa vecka ser ännu tjockare ut...... nu som jag verkligen behöver tid för att jobba och ligga ngr steg före innan semestern! ..... Man får ge järnet nu och se våra två lediga veckor framför sig........

Inga kommentarer: