onsdag 1 juli 2009

Värmen fortsätter.....


Den här bilden tog jag på min lilla busunge i helgen när vi besökte hembygdsgården. Jag tycker bilden riktigt utstrålar hur busig hon är!!
Denna vecka har vi nöjet att ha storkusin L på besök. Vi utnyttjar henne till fullo! Förutom att J är som en blodigel på henne så tar även jag hennes tid i besittning! Ikväll har vi varit och jobbat, vi har städat och lite annat löpande arbete. I gengäld lär jag henne att köra bil! Klart hon måste kunna köra innan hon ska börja övningsköra på riktigt! Vi viner omkring i gamla skrotbilar och dammet bara yr! Ikväll hade hon 4 passagerare! J var fascinerad över att hon kunde köra bil och prata samtidigt! E hade med sig en kompis och han trodde nog inte vi var kloka!! E och J stod upp på baksätet genom takluckan och skrek kör fortare!!
Vi har varit på kärringbergets badstrand idag. Det började åska på slutet så vi trampade hemåt så fort cyklarna gick och hann precis innanför dörren innan det kom en regnskur!

Inga kommentarer: