tisdag 1 september 2009

Energin är på topp!


Idag har jag haft en väldigt effektiv arbetsdag. Det är nog nu först som jag riktigt kommit igång efter semestern....... Jag har arkiverat en hel massa som legat i månader, börjat städa och imorgon tror jag att jag ger mig på arkivet och rensar ut allt över 10 år! Sedan ska jag storstäda kontoret........ oj vilka planer, får se vad det blir!
Ikväll gjorde jag en supergod kycklinggratäng, barnen är förtjusta nu när vardagen är tillbaka och mamman börjat testa nya recept från matklubben igen...., ingen snabbmat här längre! Hur bra som helst med veckomatsedel....!
Ikväll var jag och träffade en god vän på ett café i stan - mkt trevligt :) Jag fick skjuts in och valde att promenera hem - en härlig promenad på ca 7 km. Solen lyste och det var helt vindstilla och 15 grader varmt! Härligt! När jag kom hem fortsatte jag lite med vår nya klädkammare, det växer sakta men säkert sig fram. Ett av förråden är redan klar! Det blev hur bra som helst!
Ska nu gå och lägga mig så jag orkar med alla projekt jag planerat för morgondagen på jobbet!

Inga kommentarer: