onsdag 16 september 2009

Min lilla guldlock!

Jag och barnen åkte in en sväng på stan ikväll. E hade träff med badmintongänget på Intersport för att köpa nya dressar. Även gitarren hans skulle in på service så vi åkte iväg i god tid. Hade tur och fick klipptid för lilla gumman som var i stort behov av toppning. Jag lämnade henne hos frissan och sprang iväg till musikaffären och när jag kom tillbaka var klippningen redan klar och frissan som inte hade någon kund efteråt passade på att göra lockar i hennes hår! Gissa om J var lycklig!!!?? Nu blir det väl svårt för min lilla guldlock att lägga ned huvudet på kudden ikväll..... hon kanske måste sitta och sova? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så vacker hon va Julia jag har också lust att se den filmen, men jag har väl ingen chans att få se den gratis om jag inte ska söka BIDRAG för det förståsss, kanske alla kvinnor över 60 får det. Kram exet