fredag 18 september 2009

Full fart mot helgen!



Har lockats av reklamen att man ska äta kyckling på fredag och sett ut ett nytt recept på kycklinggratäng med en massa mums i! Hoppas dock hitta en finare kyckling på ICA än denna här..... ;) Blir maten lyckad lägger jag nog ut receptet här. Sitter och skriver inköpslista och snålvattnet rinner........ vill lyxa till med lite god middag ikväll när hela fam är hemma, i morgon är ju M borta..... blir nog lite vitlöksbröd och ett gott vin till också. Är även sugen på någon smarrig efterrätt, kan hända att man slänger ihop en kladdkaka. Tror jag måste ta och äta lunch nu snart, blir väldigt hungrig av detta planerande....!

Ha nu en jätte trevlig helg!

2 kommentarer:

Systeryster sa...

Vilken tid ska vi komma =)....
själv ska jag ju på afterwork och äta god italiensk mat och gott vin....
Har också ett jättegott kycklingrecept som vi åt av i måndags, du ska få det!

Anonym sa...

Hej du visst blir man hungrig på något extra när det är helg, idag ska jag göra pannbiff med lök. Jag har förresten ett jättegott recept på kyckling,man lägger en ädelost inuti filen kryddar o binder bacon runt, enkelt men skitgott till det en rödpepparsås tror jag den hette, du kan få receptet vid tillfälle. Ska nu fortsätta att putsa fönster. Hej o kram exet