onsdag 9 september 2009

Lite nytt i gummans rum.....

Ikväll har J och jag varit på stan en vända.... Hon ska på två kalas i helgen så det behövde inhandlas lite presenter! Ett av kalasen är ett pyjamasparty så vi fick till att köpa ett nytt snyggt nattlinne ;)
När vi var på Leklust "sprang" vi på väggdekorationer..... Jag har länge velat ha något passande till J:s rum på den vita väggen men inte hittat det rätta..... Gissa om jag blev glad när jag fann dessa?! Det är en mätsticka i stjälken. Vi är lika förtjusta över resultatet både gumman och jag.... Priset var ju även överkomligt, betalade bara 69.50! Det var lite knivigt att klistra upp denna men J hjälpte mig och hon tyckte det var roligt att kunna vara en hjälpande hand när jag satt fast lite här och där i blommor och blad....... ;)


Lite närbilder på änglarna på toppen.....



1 kommentar:

Annika sa...

Jättefina! Vill oxå ha...=)